پاسپورت دومینیکا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 561
:: باردید دیروز : 1333
:: بازدید هفته : 1894
:: بازدید ماه : 4501
:: بازدید سال : 23449
:: بازدید کلی : 97147

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

پاسپورت دومینیکا
یک شنبه 23 مهر 1402 ساعت 19:13 | بازدید : 88 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دائم

پاسپورت دومینیکا و درخواست اخذ ملیت و پاسپورت کشور دوم طی سال های اخیر برای ایرانیان افزایش داشته است. گرفتن تابعیت کشوری که اعتبار پاسپورت بالایی دارد برای ایرانیان که مایل به روابط بین الملل گسترده، ورود به حوزه ها و عرصه های معتبر خارجی و دنبال فرصت های جهانی برای پیشرفت و ارتقا سطح زندگی خود و خانواده خود در تمام زمینه های تحصیلی، سرمایه گذاری و رفاهی زندگی هستند بهترین گزینه است.

شما با دریافت تابعیت و اقامت دومینیکا یکبار برای همیشه پاسپورت یک کشور مشترک المنافع با ارزش بالا را دریافت خواهید کرد و بدون نیاز به شرط حضور و داشتن مدرک زبان انگلیسی و دیگر شرایط دشواری که برای دریافت پاسپورت کشورهای دیگر وجود دارد، بصورت مادام العمر از مزایای بسیار آن بهره خواهید برد.

همینطور شما با دریافت تابعیت دومینیکا به نوعی راه فرزندان و نسل های آینده را برای تحصیل در بهترین کشورهای اروپا و همینطور داشتن پاسپورت دوم کشوری قدرتمند مانند دومینیکا تسهیل خواهید نمود.

کشور دومینیکا جزء کشورهای مشترک المنافع با انگلستان بوده و به همین جهت از حمایت انگلستان برخوردار می باشد و روز به روز بر ارزش و اعتبار پاسپورت آن افزوده می شود.با توجه به مناسبات سیاسی آرام و بدور از تنش دومینیکا با سایر کشورهای دنیا هر ساله شاهد بهبود ارزش پاسپورت این کشور هستیم.

 

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا و اعتبار پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا جزیره ای واقع در دریای کارائیب با جمعیت حدود ۷۲۰۰۰ نفر و رتبه سی و چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان در سال ۲۰۲۱ به آن اعطا شده است.

با داشتن پاسپورت دومینیکا امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور که مقصد محبوب گردشگران در سراسر جهان است را بدون ویزا خواهید داشت بطور مثال سفر به انگلستان، کشورهای اروپایی عضو شینگن و بسیاری از مقاصد محبوب ایرانیان با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا امکان پذیر است.

همچنین میتوان با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی برای ویزای توریستی، بیزینسی و تحصیلی امریکا یا کانادا اقدام کنید و با توجه به دو ملیتی بودن نیازی به ارائه مدارک گسترده، صرف زمان طولانی برای دریافت پاسخ از سمت سفارت خانه ها و احتمال پایین دریافت ویزا را نخواهید داشت و به راحتی میتوانید روادید ده ساله مولتی امریکا یا کانادا را در پاسپورت دومینیکای خود داشته باشید.

هزینه پاسپورت دومینیکا

با صرف هزینه ای معقول در مدت زمانی کوتاه دریافت پاسپورت دومینیکا انجام می پذیرد. اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به زمان و هزینه در قیاس با سایر کشورهای اروپایی یا امریکایی که شخص یا با سرمایه گذاری های هنگفت یا ثبت شرکت که نیازمند دانش و تسلط کافی به بازارها و قوانین مالیاتی کشور دوم است و همچنین اثبات سود دهی تجارتش برای کشور مقصد و پس از سالیان متمادی و شرط اقامت چندین ساله در کشور مورد نظر امکان پذیر است قابل مقایسه نبوده و متقاضی در مدت زمان چهار ماه و بدون مدارک خاص و پیچیده تابعیت و پاسپورت خود را دریافت می نماید.

همچنین داشتن مدرک تحصیلی یا دانش زبان و الزام زندگی و سکونت ۵ ساله یا بیشترکه در بسیاری از کشورها جهت اخذ تابعیت ضروری است ، برای داشتن پاسپورت دومینیکا لازم نبوده و به هیچ کدام ز این موارد نیازی نیست و فقط در ۱۲۰ روز میتوانید با صرف هزینه پاسپورت و شهروندی کشور دومینیکا را داشته باشید و حتی نیازی به اخذ اقامت اولیه یا حضور شما در دومینیکا نیست.

به راحتی با تماس با مشاورین شرکت در عرض ۱۲۰ روز پاسپورت دومینیکای خود را دست بگیرید و با خیالی راحت به هر مقصدی که میخواهید سفر کنید.

دومینیکا همچنین کشوری آرام و مقصدی مطمئن برای استراحت و آسودگی بدور از هیاهوی زندگی های امروز می باشد و هم چنین کشور دومینیکا مقصدی مناسب جهت سرمایه گذاری با رشد اقتصادی بالا و پذیرای بیزینس های جدید و استارت اپ ها می باشد.

کشور دومینیکا تمام ویژگی های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اب وهوایی و اقلیمی مناسب که مدنظر ایرانیان است را دارا میباشید و یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دوم برای اینده مطمئن خانواده و عزیزان شما خواهد بود تا از امکانات و فرصت های تحصیلی و شغلی و بین المللی استفاده کنند.مجموعه دومینیکا پارادایس در مسیر اخذ تابعیت و پاسپورت کشور دومینیکا با سابقه درخشان تسهیل گر و همراه شما خواهد بود.

 

اعتبار پاسپورت دومینیکا چند ساله است ؟

پاسپورت دومینیکا برای بزرگسالان با اعتبار زمانی ۱۰ ساله صادر میشود ولی این مدت برای افراد زیر ۱۶ سال متفاوت می‌باشد و اعتبار آن ۵ سال میباشد. در سال اخیر پاسپورت های بایومتریک جایگزین پاسپورت های قدیمی شده اند و تمامی شهروندان ملزم به انجام این کار هستند.

شما می‌توانید برای تمدید پاسپورت دومینیکا و یا تعویض آن با پاسپورت بایومتریک از طریق دومینیکا پارادایس اقدام نمایید و با کمترین هزینه ممکن و کوتاه ترین زمان، پاسپورت های جدید خود را دریافت نمایید.

روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا و شرایط خرید ملک در دومینیکا

کشور دومینیکا از متقاضیان دعوت می کند تا با سرمایه گذاری در این کشور باعث رونق اقتصادی و بوجود امدن موقعیت های شغلی و تجاری برای شهروندان این کشور شوند.

بنابراین دولت دومینیکا تضمین ارائه شرایط قانونی با پشتیبانی کامل برای ترغیب سرمایه گذاران و دسترسی به این اهداف را ارائه می دهد.

برای بدست اوردن تابعیت دوم از کشور دومینیکا ۲ روش پیش روی شماست.سرمایه گذاران نسبت به بودجه و سرمایه خود یکی از این ۲ روش را برگزینند:

۱. پرداخت غیر قابل برگشت به کشور دومینیکا

۲. سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید کشور دومینیکا

در کنار مبالغ اصلی که به دولت یا کشور دومینیکا و یا سرمایه گذاری از طریق شرکت های ثالث انجام می شود, هزینه هایی دیگر شامل: بررسی پرونده، هزینه ثبت شهروندی، هزینه صدور پاسپورت و شناسنامه و همچنین بررسی امنیتی نیز وجود دارد.

نحوه اقدام یک خانواده از طریق یک نفر انجام می گیرد و مابقی افراد زیر مجموعه پرونده نفر اصلی محسوب می شوند.

بطور مثال در یک خانواده ۴ نفره، پدر نفر اصلی، همسر و فرزندان زیر مجموعه پدر یا در اصل نفر اصلی قرار می گیرند.

نحوه پرداخت بدون بازگشت به صندوق اقتصادی برای دریافت پاسپورت دومینیکا

صندوق تنوع اقتصادی (EDF) از طرح های دولتی و غیر دولتی در دومینیکا حمایت می‌کند. پروژه‌هایی که مربوط به صنایعی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، ورزش و گردشگری را در بر می گیرند. در این روش، هزینه پرداختی به شخص برگردانده نمی‌شود.

برای دریافت شهروندی کشور دومینیکا برای نفر اصلی (فارغ از این‌که شخص مجرد باشد و یا با خانواده قصد اقدام داشته باشد) باید ۱۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا کمک بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت شود.

اگر شخص مدنظر داشته باشد برای افراد دیگری هم اقدام کند و متقاضی اخذ شهروندی دومینیکا باشد، مبلغ پرداختی اضافه خواهد شد.

روش سرمایه‌گذاری در طرح های مورد تایید دولت برای اخذ پاسپورت دومینیکا

پروژه های عمرانی یکی دیگر از گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضیان Dominica CBI Unit در این کشور است. پروژه‌ها عمرانی که مورد تأیید دولت است شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شوند. در این روش شخص باید به ارزش حداقل ۲۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا در یکی از این پروژه ها سرمایه‌گذاری کند. علاوه بر این، این سرمایه‌گذاری به مدت حداقل ۵ سال غیر قابل دسترس بوده تا اخذ شهروندی را تضمین کند.

تعریف افراد وابسته در برنامه سرمایه‌ گذاری دومینیکا

در ادامه صحبت های قبل تاکید میکنیم که یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت تابعیت دومینیکا امکان اخذ تابعیت برای افراد وابسته است. افراد وابسته‌ای که قابلیت اضافه شدن به پرونده نفر اصلی را دارند و به عنوان زیر مجموعه نفر اصلی محسوب شوند, به شرح زیر است:

همسر متقاضی اصلی

اولاد ۳۰ ساله متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که از نظر اقتصادی به متقاضی اصلی کاملاً وابسته هستند.

اولاد متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که بالای ۱۶ سال و دارای مشکل فیزیکی و یا ذهنی هستند.

والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی یا همسر متقاضی.

نکته حائز اهمیت این است که این تابعیت قابلیت انتقال به نسلهای بعدی شما را نیز شامل می شود.

اولاد هایی که بعد از اخذ تابعیت شما متولد یا به سرپرستی شما گرفته می شونده کافیست که هزینه های مربوطه را پرداخت تا منجر به دریافت پاسپورت و شناسنامه دومینیکایی شوند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: